Vanaf 1 januari 2023 heeft Geert Hermans de fakkel overgenomen van Pierre Claeys als burgemeester van onze prachtige gemeente.
Hiermee zet CD&V Buggenhout de eerste stap richting volgende gemeenteraadsverkiezingen van 2024, en kiezen we vol overtuiging voor de jongere generatie om het werk van het huidig bestuur verder te zetten. Geert Hermans zal dan immers als uittredend burgemeester onze CD&V lijst aanvoeren.
Een oprechte “ Dank je wel, Pierre “ is hier zeker op zijn plaats. Pierre, je hebt dat geweldig gedaan! Kalm, beheerst en menselijk was je tijdens de corona pandemie, tijdens de Oekraïne crisis, tijdens de vele bruisende initiatieven en tijdens moeilijke vergaderingen. Je werk wordt door vele Buggenhoutenaren enorm gewaardeerd. Steeds met één doel: het goed besturen van deze fijne gemeente.
Nu zal Geert deze taak van jou overnemen. Hem kennende zal dat met zeer veel goesting en werkkracht zijn. Het zijn grote schoenen om te vullen, maar we hebben er alle vertrouwen in!
Het schepencollege, waarin Pierre eerste schepen wordt, zet het werk op de ingeslagen weg verder.