Na 2 coronajaren organiseerde  CD&V samen met ACV, PASAR , KWB, Femma en het huis-aan-huisblad  ’t Middelpunt op zaterdag 26 maart in Buggenhout de zevende grote garageverkoop. Ook dit jaar was het weer een groot succes. Er waren 286 deelnemers.
Het mooie weer zorgde ervoor dat er veel volk op de been was en de deelnemers vlot van hun spullen af geraakten. Er waren zeer interessante, laaggeprijsde koopjes te doen!

We zijn blij dat we op deze manier weer een bijdrage konden leveren aan een beter milieu. Afgedankte maar nog bruikbare spullen kregen een nieuwe bestemming en belandden niet op de gemeentelijke afvalberg. Mede door dit initiatief is er minder grof huisvuil naar het containerpark gebracht. Ook het sociale aspect is belangrijk: na de lange winterperiode vinden buren elkaar voor een gezellige babbel rond dit initiatief.

Het inschrijvingsgeld van de deelnemers wordt integraal aan 4 vooropgestelde doelen geschonken.
Op woensdag 27 april werden de cheques elk met een waarde van €500,- overhandigt aan MFC Capelderij uit Opdorp, vzw Avalon uit Opstal, het dagcentrum Eindelijk en Blijdorp Buggenhout.