Beste bewoners,

Naar aanleiding van de maatregelen die ons van hogerhand opgelegd worden, maar ook het gezond verstand dicteert, aangaande de strijd tegen de corona virus Covid 19, zijn we verplicht om alle manifestaties, gebeurtenissen, open deurdagen en daar waar veel mensen samenkomen af te lassen. Het bestuur neemt deze zaken momenteel onder de loep. Carnaval Opstal zal niet doorgaan. Zodra meer geweten is over alle evenementen communiceren wij dat via de website en Facebook van de gemeente. Wij houden jullie op de hoogte en hopen jullie vanavond meer te kunnen vertellen.We blijven herhalen, gelieve afstand te houden, geen hand te geven, te kussen en wast ook regelmatig je handen, kleren enz..... Hygiëne primeert nu meer dan ooit en is voorlopig ons enige wapen. Het doet pijn om zoveel aangename momenten te moeten aflassen, maar als we samen strijden tegen deze onbekende virus, Covid 19, dan maar kunnen we overwinnen. Dank je. Voor de laatste updates, raadpleeg de facebookpagina en de website van de gemeente Buggenhout.

Vriendelijke groeten,

Uit naam van iedereen.